Sen kväll

Ikväll har jag umgåtts lite med Julia och Emma, vi käkade middag plus Julias syster också =) Trevligt och gott var det, emma passade även på att toppa mitt hår och nu känns det lite fräschare än sist faktiskt ..

Imorgon åker jag till Linköping och det kommer bli skönt, komma bort en liten stund och så och ta det lugnt, träna och bara liksom slippa tänka hela tiden och få en liten paus i vardagen.. Det kan ju vara skönt ..

Ligger och kollar Sex and the City just nu, det är paus så jag passar på att skriva lite här medan, men iaf jag tänkte att jag uppdaterar mig lite mer sen, hade så bra så får vi höras imorgon istället, jag uppdaterar mig från bussresan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0