Skolan

Först inlägget denna "termin" som jag skriver från skolan, vi har just nu estetisk verksamhet en lite annorlunda kurs faktiskt menmen, den blir nog rätt enkel och så tror jag .. Det verkar som det iaf fast schemat är helt puckat just nu tycker jag.. två olika scheman känns konstigt bara :S

Hur som helst, idag har vi ingen träning och det är hur skönt som helst, eller jag hade faktiskt velat träna iaf gym idag men det kommer andra dagar, jag hoppas jag får följa med till Norge också, men man vet aldrig vi är 4 st V6 så det är hård konkurrens menmen man kan ju alltid hoppas :)

Idag blir det en lugn dag tror jag, eftersom jag var lat och inte packade upp igår så får jag göra det idag, men nu ska jag sätta mig ner och planera in lite.. ha en bra dag vi hörs senare, jag lär skriva något ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0