So wrong..

Jag vet inte vart jag ska börja riktigt faktiskt, nu är det jag som är lite besviken på dig faktiskt..Jag kunde faktiskt inte göra så mkt åt det fast jag hade velat.. sånt är livet, det är inte alltid det passar perfekt och det behöver inte betyda att man inte ställer upp om det krånglar till sig engång..

Så som jag har fått lära mig i livet är att världen stannar inte upp bara för att din stannar upp för en stund..

Hur som helst idag ska jag träna, kommer nog bli skönt har både handboll och springning tror det är backe idag faktiskt, ska bli skönt efteråt, dock inte just under stunden men efter kommer det vara sjukt skönt :) Ser faktiskt framemot träningen idag, dock så ska jag gå och äta frukost nu, jag har klivit upp för ett tag sen och har inte ätit frukost än :P vad hemsk jag är..

Hoppas ni har det bra iallafall.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0