Some new things

På sistone har jag hittat lite nya saker, idag blev det ett sjukt snyggt nagellack från make up store och sen drog jag och emelie på second hand och jag hittad en snygg stickad tröja och två jätte snygga skärp, sen har jag tagit lite kort på mina nya underbara skor :D




Lite av min underbara skosamling och tro mig den kommer att växa, jag och skor vi är perfekta tillsammans =) Det perfekt paret.. vad tyckte ni om "my new things" ?
I just love them, och stor nytta kommer jag också ha av det.. Helt underbar tycker jag ..

USA kommer göra gott för mig och min garderob det kommer jag garantera..

Nu ska jag på träning, jag återkommer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

när har du köpt blå/gröna skorna?och vart ifrån?dom var ju jätte söta../mammsi

2008-08-18 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0