Somewhere over the rainbow

Somewhere over the rainbow dreams will come true..

Somewhere over the rainbow blue birds fly..




Ja livet är väl så, man har sin drömmar och någonstans där uppe så är väl världen unik och underbar fast vi inte ser den så ibland..Många frågar sig "varför händer detta mig", men saken är den att jag tror inte man ställs inför hinder man inte kan klara av, jag menar livet är väl till för att lära sig av, om vi visste allt redan när vi föddes så vad för slags utmaning vore livet då?
Fast jag önskar faktiskt många gånger att min värld fortfarande skulle innehålla två av mina närmaste vänner och mina moster och min mormor, vad mer skulle jag kunna önska mig? Vare sig världens paradis eller något annat skulle kunna ersätta min kärlek till dom..Den är oändlig och den kommer aldrig dö ut, den lågan kommer alltid brinna vart jag än befinner mig..
Som någon engång sa "Livestrong"..

Ibland älskar jag att bara sitta i min ensamhet medan nästa dag så är det bland mina största fobier, ensamheten både ger mig frid samtidigt som den ger mig rysningar i hela kroppen och den är avskydd vissa stunder, men så är väl också livet.. En sak vet jag iallafall är att jag lyckas ofta att vara på rätt plats vid rätt tillfälle eller tvärtom..

Nu ska jag sova, godnatt med er allihop, hoppas min tankar gav er någonting..

Kommentarer
Postat av: någon

måste säga att jag beundrar verkligen dina inlägg "Somewhere over the rainbow" och "Gå inte förbi" du har verkligen ett hjärta fyllt av kärlek & omtänksamhet, och du sprider glädje till din omgivning vart du än går

2008-08-08 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0