Stockholm next..

Idag drar jag vidare till sthlm för att spela sportex cup :) hoppas på att det blir trevligt .. Men först och främst ska jag ta och åka ner och köpa mina skor jag vill ha..
Sedan blir det en lång resa med bil upp till sthlm och jag hoppas verkligen på att få träffa Linn där också, det vore skitkul=)

Julia har även sovit här inatt trevligt trevligt:)

Ååh ni ska se mitt schema denna period hur skönt som helst om man jämför med förra året, jag lägger upp bild när jag kommit hem från sthlm eftersom denna älskling inte får följa med dit i helgen..

Men hur som helst jag hoppas ni får en toppen helg, jag är tillbaka på söndag igen, håll tummarna för oss nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0