Strange

Alltså ja, vad ska man säga, ibland förstår jag inte hur du resonerar kring saker och ting och om du egentligen tänker dig för när du säger och gör saker.. alltså ja jag vet inte ibland undrar jag om det är du som är lite ego och inte tänker på hur situationen är ... menmen vad ska jag säga om det, det är ju inte jag som lever ditt liv heller..

Hur som helst så gick träningen bra idag, var UR seg i benen men det funkade väl.. helt okej faktiskt.. börjar gå framåt lite granna är bara att hålla uppe hakan och fortsätta kämpa på så blir det nog bra i slutändan..

Nu ska jag däremot hoppa in i duschen, hoppas ni har haft en bra dag, min har vart SEEEG..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0