Such a lovley day

Idag har det varit en helt perfekt dag, den började med att jag klev upp kring 10:00, det var riktigt skönt att sova ut lite grann.. Efter det tog jag mig en god och lugn frukost, lite fil och müsli och ett glas te:)
Senare drog jag på mig kläderna för att möta upp Emma vid domkyrkan, vi gick runt och strosade lite.. Jag skulle kolla lite frisörer och sådant och jag fick lite att välja på så nu är det bara att bestämma sig :)

Jag och Emma bestämde oss sen för att ta en fika, blev ett fik som Emma velat testa länge och jag ger den 3 av 5 faktiskt..Mycket trevlig personal så det är inget dumt ställe.. Sen lämnade Emma ut lite CVn och så, hoppas hon hittar något kul jobb :)

Nu snart ska jag pallra mig iväg till träning, får veta vilka som ska med till Norge då, håll tummarna för mig :)

Vi hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: emma

hur gick det? ska du med? :D

2008-08-26 @ 20:41:16
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: vickan

Det finns en jättebra frisör inne i stan, vid kompassen tror jag. Christers hairteam heter de :) tänkte bara om du ville ha lite tips ;) hoppas du kom med till norge med :) puss

2008-08-26 @ 21:53:00
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0