Today is the day..

Ja nu var dagen "DET" här nu igen, skolan börjar.. Däremot börjar jag vid 14:00 bra och dålig tid jag hade hellre börjat lite tidigare och sen haft lite mer av dagen kvar menmen jag har ju något att se framemot iaf, jag får träffa alla underbaringar i skolan igen.. OOOHJA jag har saknat er...

Sen ikväll blir det att spela match mot Herrjuniorerna och sen älskade gymmet jag längtar faktiskt, jag har börjat nästan älska gymmet på något konstigt vis..Sen iaf är det Project Runway och efter det mitt älskade sex and the city :)



Om allt går igenom så är jag nog världens lyckligaste tjej just nu.. Vi får hoppas det ordnar sig =)

Nu ska jag gå och klä på mig.. vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

är det en tjej du pussar? usch :s annars har du en jävligt tjejig pojkvän

2008-08-24 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0