Trötter..

nu är jag trötter efter ett handbollspass och sen gymmat skiten ur mina ben, men det är skönt :) Jag har kommit på att jag kommer ha blivit lite biff efter detta året när jag har börjat räkna mina träningar osv :P
Blir dock Linköping till helgen, kom inte med till Norge men som man säger..jag ska visa att jag också kan..Det är bara att ta nya tag och kämpa sig vidare någongång kommer det och det kommer komma, MÅL är alltid bra att ha och jag vet defenitivt vilket mitt mål är denna säsong..
Och tro mig, om jag var seriös förra året med träning osv, det går inte ens att jämföra detta året, nu kommer allt gå min väg bara om mitt knä håller och jag ska då se till att det ska hålla =)
Det går bara framåt med skadan , det känns mer och mer stabilt och jag tvekar inte lika mycket längre heller.. jag känner mig glad på ett sätt men lite ledsen på ett annat.. en konstig känsla..

Tack för tipset vickan, jag ska gå och kolla in stället och se om det är nåogt att ha :) Men jag litar på dig..

imorgon är det skola igen och guud vad jag längtar tills träningarna börjar igen, kommer bli super kul=)


Just nu sitter jag och lyssnar på Kate Voegele - Hallelujah .. Jag tänker på mina vänner jag saknar så sjukt mycket, Hanna så många gånger, ja jag vet inte.. När jag har vart hemma och inte haft något att göra så har tanken slagit mig, ska jag ringa hanna men då inser man att det inte finns någon hanna att ringa längre.. =( Och Erock, denna sommar jag lovar den var faktiskt bland den ensammaste och tråkigaste somrarna jag har haft, jag saknar dig så sjukt mycket det går inte att beskriva.. Du gav mig energi, du var min "peppare" som alltid fick mig att fortsätta kämpa, du hjälpte mig så mycket, mycket som du själv inte ens vet om..Vart är du när man behöver dig? Jag förstår inte hur du kunde lämna mig här, jag känner mig så ensam ibland, du var ju mitt stöd, du var en som förstod .....
Det finns inga ord för den saknade jag känner..

Nu ska jag sova..Godnatt på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gummsan!hanna o erock finns med dig,vart du än går o vad du än gör.varje gång du tänker på dem..finns dom där.alldeles nära.känn efter..jag vet du kan känna deras närvaro..dom vet vad du känner o tänker.dom saknar dig också./kramiz mammsi

2008-08-27 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0