23 december

Ja nu är det dagen före julafton och det känns helt okej, inte för att jag har sån där super julkänsla eller så eller att jag egentligen längtar efter julen vet jag inte, men en sak vet jag iallafall att jag är väldigt trött just nu och funderar verkligen på att gå och sova fast sen återstår det och se om jag verkligen somnar..

Jag sitter och lyssnar på james morrison feat nelly furtado - broken strings , min nya innelåt eller något, eller så har jag bara fastnat för den, jag vet inte, vet du ?

Hoppas ni alla får en riktigt bra jul iallafall, typiskt att jag gått med julkänsla sen augusti och nu är den bara borta, så himla typiskt mig, men sånt är väl livet.. Just nu vet jag inte riktigt vart jag vill vara..

Så nu ska jag sova, gonatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0