Annandag jul =)

Nu sitter jag här hemma, fortfarande i nattlinne.. Bra där emma, mycket bra :)

Ska snart börja göra mig i ordning för middag hos min farmor och farfar och på bordet blir det fågel, ripa tror jag och jag lovar er hon gör verkligen världens godast mat alltså min farmor då=)..
Så jag längtar super mycket snart två år sedan jag åt det sen sist men nu äntligen.. haha, kul att jag sitter här och längtar efter maten:P men så är det..

Imorgon tar jag tåget tillbaka till Göteborg, vi får väl se hur jag överlever den resan, jag hatar, hatar, hatar bara tåg och har alltid gjort det.. Usch men hur som helst jag får väl överleva på något sätt, hade faktiskt tänkt att ladda ner lite filmer jag kan roa mig med, om inte annat så kanske jag kan roa mig med våra 200 armhävningar Krister gav oss på träningsprogrammet ;) jippiii.. Träning på söndag, jag längtar faktiskt =)..

Lägger snart upp bilder från igår.. nu ska jag kila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0