Arlanda

Nu sitter jag på Arlanda än engång, jag hade nog aldrig kunnat räkna hur många gånger jag varit här, hittar nog i princip överallt här vid detta tillfälle, men det är väl trevligt, jag har alltid tyckte om stockholm så why not ?=) Kanske flyttar hit någongång i livet eller inte, återstår att se vart jag hamnar, men just nu är handbollen i fokus så vi får se vad som händer och sker nu i och med min operation..

Hur som helst så klarade jag matteprovet precis, sjukt skönt och sen så religionen vet jag inte, men tror det gick helt okej =P

Nu ska jag snart kliva ombord och ta mig upp till kalla Kiruna, vi får väl se hur mycket jag kommer att frysa ihjäl.. Hoppas ni har det bra där nere i götet, kommer sakna er med =) Vi ses till nyår..

Nu ska jag kila, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0