Back in time

Sådär, idag blev det en rejäl sovmorgon eller kanske rättare sagt en ledig dag och så.. Jag kände i både min arm och mitt knä att gym inte alls skulle funka idag så jag hoppas på imorgon istället=) Jag har iallafall hunnit sova ut, äta en god frukost, packat upp väskan och så har jag rensat lite i min garderob, för engångsskull har jag faktiskt kastat sådant jag trott jag kommer använda men ändå aldrig gör det, så jag hade egentligen kunnat kasta mycket mer, men jag tycker jag var stark som gjorde detta så jag får bearbeta detta tills nästa gång då jag slänger mycket mer, detta räckte kände jag:P kunde inte skiljas från mer saker.. haha

En riktig samlare är jag, och det är inte bra..

Jag tänkte lägga upp bilder på mina inköp från Tradera =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0