.........

Mitt liv ligger just nu bara i punkter, jag vet varken ut eller in, min värld har än engång satts i snurrning, denna gången vet jag faktiskt inte hur jag ska ta mig ut, denna gången kan jag inte springa ifrån det för det kommer alltid komma tillbaka till mig hur mycket jag än bara vill bort..

Jag orkar inte med någonting just nu och jag vet inte hur länge det kommer att ta tills jag är hel igen eller iallafall någorlunda normal, kanske 1 vecka, kanske två månader ,kanske 1 år, jag vet inte, men låt mig vara ledsen, låt mig bara arg för jag kommer vara det ett bra tag framöver..

Jag önskar bara att min värld bara skulle kunna få stanna upp för en stund där jag hinner tänka, dessa två åren har varit mina bästa men ändå mina värsta två år i hela mitt liv, just nu kan det bara inte bli sämre..

Just let it be..Never ever again.. =(

I need you now, dont turn away, please dont turn away..
Dont turn me away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0