..............................

(After all you put me through
You'd think I'd despise you
But in the end, I wanna thank you
'Cause you made me that much stronger)

How could this man I thought I knew
turn out to be unjust, so cruel?

could only see the good in you
pretended not to see the truth
you tried to hide your lies,
disguise yourself
through living in denial..


Jag önskar jag kunde tänka så alltid..
Jag uppskattar verkligen er alla som hör av er och bryr er så sjukt mycket, jag trodde verkligen inte att det var så många som bryr sig och verkligen vill hjälpa till, det är vid sådana här tillfällen man ser hur många goda människor man har runt omkring sig, jag vet inte vad jag hade gjort utan er.. Jag vill bara tacka er alla, finns inte ord hur tacksam jag är över att ni finns ...
Jag åker iväg i helgen och jag hoppas att jag kanske kan komma på andra tankar, komma tillbaka till vardagen och åtminstone orka ta tag i var dag som kommer..

Vi ses..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar detta gumman..vad bra att du åker iväg över helgen..du behöver komma bort några dagar..tänka på annat..älskar dig /kram mamma

2008-12-05 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0