Godmorgon allesammans..

Nu sitter jag på centralstationen i Sthlm och klockan är bara kring 7 på morgonen, jag är trött och vill helst bara hoppa på tåget till Göteborg, dock går tåget först vid 10:10 så jag får sitta här och kolla på lite folk eller något vet inte vad jag annars ska ha för mig, för tåget går ju den tiden allt öppnar typ så jag hinner heller inte strosa på stan, allt är stängt nu och jag bara sitter..
Kulkul =)

Nej men jag överlever ju, men tiden går så himla långsamt när man går och väntar på något och just nu väntar jag på mitt tåg..



Någon som vill rädda mig? haha, nej nu ska jag börja stänga av, mitt batteri dör snart, har ju suttit uppe hela kvällen med Arn och chuck:P

Vi ses =)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söt bild! :)



Hoppas att du får en lyckad dag! :)

2008-12-28 @ 07:26:16
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0