Grrr..

Jag är arg, arg, arg..
Det är väl det enda som kommer ur min mun just nu, jag är arg så jag bara sitter och skakar och det är längesen om jag ens någonsin varit så arg och ledsen, besviken, lättad, förvånad allt var man kan säga på samma gång, den här kvällen nej fy tusan..
JAg vill bara lägga mig och sova, sova och inte tänka det något av det här något mer, ramla i trappa eller något och bara glömma mina sista två år, eller iallafall delar av mina sista två år..

Som om det inte hade hänt, det värsta är att man sitter och grubblar över en sådan som dig, det är fan det värsta..

Nu ska jag sova, så jag inte skriver något dumt, för det vet jag att jag kommer göra annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0