I tried to forgive..

Jag försökte verkligen, försökte verkligen tänka positivt om dig för jag vet ju att du inte är någon skitstövel egentligen, men just nu är det enda som snurrar runt i mitt huvudet hur jävla egoistisk och känslokall du var som gjorde som du gjorde, livet är tufft men inte så tufft att man inte ens kan möta en öga mot öga..
Jag har försökt tro bättre om dig, men jag vet faktiskt inte om du är bättre än så faktiskt.. du har sårat mig så sjukt mycket och det kommer sitta i resten av livet, det är bara lära av misstagen och gå vidare..
Fast sen måste jag nämna att du inte bara sårat mig utan du även fått mig väldigt lycklig, och jag tror att detta varit pågång ganska länge eftersom det inte varit bra på ett bra tag och det skulle inte bli bra igen heller.. tyvärr =/

Nu ska jag sova, har nästan packat klart och så, sen är det bara att bege sig ut till flygplatsen imorgon.. hoppas på ett underbart lov hemma, jag längtar super mycket =) Hejdå göteborg, ses snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0