If i were a boy..

Jaa om jag kunde så skulle jag gärna läsa era tankar, det är sjukt vad kvinnor och män tänker olika, helt otroligt men samtidigt bra..
Jag fick mitt utbrott för någon dag sen och tro mig det var så sjukt skönt, jag nästan svävar på moln just nu, ne men det var en lättnad och det känns som att det lossnar bit för bit just nu, det liksom bara flyter på, på ett bra sätt då =)

Jag har suttit och tänkt och pratat med min mor eftersom vi är typ som själsfränder eller något, haha nej men vi tänker så sjukt lika och hon har så rätt, jag menar man ska inte vara kräsen och tro mig jag är så sjukt kräsen så det finns inte, men jag har faktiskt kommit fram till en sak ..
Jag tror verkligen jag behöver någon som ligger på min nivå, som kan prata med mig, som kan vara där för mig när jag behöver det, samtidigt som den personen även släpper in mig också.. Två blir en som man säger.. men ändå inte..
Jag kanske har för höga drömmar jag vet inte, men ah många säger liksom "skynda inte in i något för att glömma ted" och det tänker jag absolut inte göra, men man får väl se vart det leder och jag vill verkligen lära känna dig i vilket fall, sen efter det så kan man ju döma någon efter det..Men jag hoppas du inte bara lägger ner nu...

Jag tar var dag som kommer för hand och utgår vart jag står just i den stunden och tro mig jag är på rätt väg igen..=)
Snälla, låt mig bara vara glad för en stund iallafall.. Jag vet att jag kommer stå där en dag och liksom sätta min fot i ett nytt kapitel, men låt det ta sin tid, för jag lovar det är värt det .. varenda stund, minut ,dag..Iallafall för mig..

Vi ses efter nyår?;) right ?

Gonatt på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0