Kvällsmat

Här sitter jag igen och myser alldeles ensam, med min kvällsmat för jag ska nämligen sätta mig framför tvn och se sagan om ringen, nog för att jag sett den kanske tusen gånger men jag lessnar aldrig..
Den är lika bra varje gång tycker iallafall jag..

Jag är hur trött som helst, så det ska bli skönt med lite mys här, dock är det lite ensamt.. men vad ska man göra?
Har iallafall köpt mig choklad och då blev det Lindt excellence - intense mint.. jag och mörk choklad är ingen höjdare men denna med mint smak är faktiskt riktigt god..



Imorgon blir det att kika runt lite på stan, vi får se jag kanske hittar något =) man kan ju alltid hoppas.. blir iallafall en trevlig fika med lite vänner..
Nu ska jag däremot bege mig till soffan för lite film, hoppas ni har en bra kväll ni med.. Vi hörs imorgon, godnatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hehe okej.

Jo de är bara bra med mig, absolut! :)



Haft en bra dag?

2008-12-28 @ 22:54:27
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Anonym

vem är söderlund?nyfiken är jag...ler stort..kraam mamma

2008-12-29 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0