Leave your fears behind



Nu är jag tillbaka i Göteborg igen, tillbaka till verkligheten men vet ni vad, det känns faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle kännas, min syster gör verkligen underverk.. nej men hon är verkligen världens bästa syster så är det bara..
Önskar bara att hon bodde här i Göteborg istället..
Jag önskar bara verkligheten var lite annorlunda än vad den är, men som sagt det går inte att ändra på andras beslut utan jag får helt enkelt ändra på hur jag ser på saken och jag varken vill eller tänker inte låta någon annan göra så att jag ger upp allting, det vill jag verkligen inte.. Så nu är det bara vägen till att ställa sig upp, gå vidare och förhoppningsvis kanske bli lyckligare än någonsin förr..

Tack alla för att ni finns där för mig, för tro mig jag kommer verkligen behöva er för att klara detta, ensam är inte stark..

Kommentarer
Postat av: Timmie

Busa någon dag?

2008-12-08 @ 02:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0