Lund

Tyvärr måste jag börja att meddela att jag tröstshoppat så mkt så snart är alla mina pengar slut på denna månad, det är den 6:e idag och jag har aldrig haft så lite pengar så snabbt, men vet ni vad jag åker snart upp till norrland och där behöver man inge pengar, dt är förhoppningsvis ett pengafritt ställe då..

Jag är faktiskt lite stolt, jag köpte en tröja där det står "never look back" på och jag får ha på den varje gång jag måste sitta och liksom påminna mig om verkligheten..Tyvärr...

Jag förstår inte, jag vill inte förstå.. och du liksom bara glider igenom det hur lätt som helst, kan ha kul med vännerna, osv osv.. det är nog det som känns mest hemskt att du inte liksom ens pratar med mig.. eller sättet du gjorde det på, jag vet inte riktigt vad som är mest hemskt just nu..

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lell

kom hem..... Hoppas du mår lite bättre..

2008-12-06 @ 20:37:59
URL: http://linneatydenbusck.blogg.se/
Postat av: Anonym

fundera inte så mkt..du fixar detta..ge nu järnet i skolan o på träningarna..snart e du hemma.det finns många som väntar på dig..snart har du looov..han...finns där ute..han som är rätt för just dig..du kommer att kunna älska igen..låt det ta den tid som behövs..HAN kommer att dyka upp i ditt liv,när du minst anar..upp med hakan gummsan..älskar dig..för evigt..mammsi

2008-12-06 @ 22:46:32
Postat av: Birgitta Falk

Lilla gumman,



jag har messat Anita var dag sen jag fick veta, ja, förutom igår. Blev så ledsen först när jag hörde hur ledsen du var, men det är ju helt naturligt. Sen kommer ilskan, men vet du, var sak tar ju sin tid.



Det som hände dig nu, det hände min Rikard i somras, han blev lämnad efter 2 års relation, allt gick så snabbt. Nu känns allt ganska ok, men vem förstår inte smärtan.



Tycker det är väldigt respektlöst att inte säga varför man vill att en relation ska upphöra. Det är väl det minsta man kan ge efter två år.... det är min mening. Men många vill inte såra, det kan man förstå.



Tror det vore bra att ha ett rejält slutsnack om allt, reda upp allting. Tala om vad som är fel osv.

Gå igenom allt. Fråga sig själv, varför blev det så här, kan vi göra något, och vad. Ja det är inte alla gånger det kan bli så men det vore bra för den som ensam går vidare.



Tror det är bra med en paus. Livet går vidare, alla vet det, men är man i smeten spelar det ingen roll vad alla andra säger.



Jag vill finnas till för dig, lyssna, stötta, ja bara finnas till. Du är en fin tjej, som bara förtjänar det bästa här i livet.



Tänk på att du har många som älskar dej o håller av dej....



KRAMIS GITTAN



Jag menar livet fortsätter....

2008-12-08 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0