Måndag 29/12

Bra rubrik va? kom tyvärr inte på något bättre idag..

Däremot så har jag haft för mig massa roliga saker idag, har hunnit med att knalla omkring på stan idag och tro mig jag hittade faktiskt saker fast jag hade pengar, låter lite konstigt men nu är det så att när man inte har så mkt kvar i månaden så hittar man hur mycket som helst och när man väl har massa pengar att spendera brukar jag aldrig hitta något men nu gjorde jag det :) Lägger upp bilder senare..

Blev iallafall en sjukt mysig pläd, ett par svarta jeans, ett par skor och lite smått och gott inför nyår =) Nu är det bara inhandlingen av maten som ska ske :) Blir nog trevligt tror jag..
Om inte annat så får man göra det till vad man vill ha det..

Nu ska jag sätta mig en stund framför kokboken för att hitta massa goda recept :) upd later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0