Måndag 8/12

Ja då var det måndag och dagarna bara går, nu är det en och en halv vecka tills jag är hemma typ 8-9 dagar och jag längtar verkligen till tusen, ska bli så skönt att få komma hem, träffa alla, ha stöd hemifrån att orka med allt detta, träffa min kära hund och bara få liksom vara en stund, det är verkligen behövligt för mig just nu..

Dock så kommer denna julen vara otrolig tom, jag som har längtat till den ända sen i slutet på augusti och nu är den snart här och min julkänsla är verkligen som bortblåst med vinden, tyvärr =/

Jag kommer sakna dig, jag tror inte jag förstår riktigt hur mycket jag kommer sakna dig, det är tomt, det kommer vara tomt ett tag, för ingen kan ju ersätta dig, det är bara upp till mig om jag väljer att gå vidare i livet, men det är svårt, så otroligt svårt, jag saknar dig varenda sekund, men jag vill kunna känna den där lyckan igen, jag vet inte med någon annan så men iallafall kunna känna mig lycklig i mig själv.. Kunna vakna på morgonen och vara glad, inte ha den där klumpen i magen hela tiden..

Jag behöver er mina vänner ...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har oss;) Du vet vart vi alla finns och står!

2008-12-08 @ 21:00:09
URL: http://emeeliew.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har oss;) Du vet vart vi alla finns och står!

2008-12-08 @ 21:01:14
URL: http://emeeliew.blogg.se/
Postat av: Emelie

oj de råkade bli lite dubbelt;)

2008-12-08 @ 21:02:17
Postat av: sissi

längtar tills du kommer hem :) nå+ vet jag att vi ska fixa tillbaka den där julstämmningen... vi har planer vettu ;) ses snart!

2008-12-10 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0