Måndag

Ja vad har jag gjort idag? Jag hann med gymmet imorse och förbi sjukgymnasten efter det blev det hemåt läsa på lite på hinduism, sova, käka gott med Julia och sen kolla handboll =) Dock blev det oavgjort..

Love is hard, vad ska man säga? Det är krångligt, jobbigt, förvirrande men ändå så överväger allt det bra allt det dåliga, det för med sig så sjukt mycket bra och jag vet inte, jag kanske visst kan gå vidare fast man tror något annat, man tror sig vara förlorad för evigt men det är nog inte så, det känns inte så längre, vissa stunder då och då är ju självklart att det kommer upp men jag hoppas att fortsätta få känna mig positiv till livet, känna att jag vill vakna upp och bara vara, vara lycklig..



Ni förstår nog inte, det gör inte jag heller=P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ler..jag förstår..i morgon kommer du hem..vi lääängtar..kraam mamma

2008-12-16 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0