Något inuti mig dog

något dog inuti mig, jag vet inte, en stor del till den personen jag var, den jag är bara dog, försvann och jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna bli hel igen.. Allt bara försvann på ett ögonblick så fördärvades allting..

Har så många vänner runt omkring, den bästa familjen i världen och hur kan jag då ändå känna mig ensammar än någonsin? Det känns som att hela världen bara har vänt mig ryggen, som att jag står där ensam och övergiven...

Det är som att världen snurrar och jag står stilla, det är bara tomhet runt omkring mig, ren tomhet..
Det är en sån tomhet så om jag så skulle bli påkörd av en lastbil så skulle det inte kännas, det är liksom bara tomt runt om mig och inuti mig.. Jag ger upp, jag ger verkligen upp, jag klarar inte av att ta hur mycket som helst i livet, på två år så har allt som kan hända hänt, det skulle faktiskt inte kunna bli värre inte ens om jag blev hemlös..
Jag lever inte, jag bara är...

Jag kan inte äta, jag kan knappt sova, jag bara går runt omkring, som en zombie, jag lever inte..jag bara är och det är bara kallt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gör ont att läsa Emma! Jag hoppas du börjar må bättre snart, snälla du ta hand om dig!



KRAM Malin!

2008-12-04 @ 13:33:43
Postat av: Anonym

det kan va svårt att lyssna på andra just nu när du är mitt uppe i alltihopa..men jag LOVAR dig gumman,det kommer att bli bättre medans tiden går..tro mig.Du är älskad av sååå många..låt inte detta knäcka dig..sträck på dig,du är värd så mycket meeer..det vet du innerst inne..ÄLSKAR DIG!!!!Mamma

2008-12-04 @ 16:56:32
Postat av: susanne

Hej Emma

Hittade till din blogg och jag blir riktigt orolig för dig. Förstår att du är riktigt down nu men jag lovar det kommer att bli bättre!!! Du får gärna höra av dig till mig så lovar jag att försöka hjälpa dig, jag finns där om du vill prata. Du har mitt nummer annars maila mig. sköt om dig nu så gott det går. kram

2008-12-05 @ 08:09:21
Postat av: sis

jag saknar dig! <3

2008-12-05 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0