Nyårsafton

Idag är det mycket att hinna med, hann göra efterrätten igår och nu håller jag på med tzatsikin och har även hunnit med marinaden av köttet och nu återstår bara att göra förrätten också.. Sen ska jag även hinna med att kolla på brödrost, champagneglas och en tv till emelie och volumemaster till henne med sen hem snabbt, börja med maten, göra sig i ordning och sen vara klar, det är super mycket att hinna med plus tvätten, men det är kul då har jag åtminstone någonting att göra =)

Nu ska jag göra klart såsen sen ska vi ner till elgiganten.. Hoppas ni alla får en helt underbar kväll..
Om jag inte hinner uppdatera senare, så gott nytt år på er allesammans =)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0