Ohlala..

Jaa jag längtar sjukt till juldagen faktiskt kommer bli kul tror jag, ska försöka att inte ha för höga förväntningar för då blir det oftast bara kaos av allt, men ska först bli kul att spela "gamla" mot nya på dagen sedan efter det blir det massa party med vännerna, hur kul som helst :) Vi får se kanske vi blir här hos mig i dont know ;)

Sen bär det av igen till Götet och vad ska jag hitta på där? jag får strosa runt lite på rean, tänkte faktiskt ta mig till NK ovanligt nog faktiskt eftersom jag aldrig går dit annars, men nu har jag tänkt det eftersom jag hittade mina drömskor där så man vet aldrig jag kanske hittar någon annan söt lite dröm där med ?=) får väl alltid hoppas..

Hur som helst lite tråkigt att åka tillbaka ändå eftersom nyår skulle varit kul att spendera med dom här hemma men samtidigt så får jag väl se det positivt, får träna, vara bland regn, ensam i lägenheten, strosa runt på stan, ligga framför tvn, mitt liv i ett:P haha nej jag får väl försöka ha kul och se det positivt som sagt..
Nyår, vi får se :) Det är väl vad man gör det till och jag tänker då banne mig ha skit kul detta året för som sagt jag hoppas på ett bättre år än någonsin nästa år så man bör ju försöka börja bra iallafall..

Too bad you're not there ;) Vi ses..

Nu ska jag kila, ciao :)

Kommentarer
Postat av: lottis

Ska ni på olles? :)

2008-12-23 @ 17:40:46
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0