Stukad fot och fredag

Jag måste bara passa på att säga en sak, jag har nog mest otur i hela världen, jag råkar du ut för allting just nu känns det som, stukade foten idag (samma som mitt knä) så jaa vi får väl se hur länge det tar tills jag kan gå igen, och jag som hade tänka inviga det nya fina skorna ikväll men icke sa nicke.. vi får väl se hur jag kan gå imorgon, hoppas på att den inte bara svällt alldeles för mycket..

Usch, jag är verkligen inte på humör för någonting just nu, joo jag ska gå och lämna tillbaka ett par av mina pumps, jag behöver pengarna känner jag =) Får hitta ett par lite senare ..Jag och skor, det är helt tokigt..

Nu ska jag fortsätta med maten, vi ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0