Tågkväll för min del

Usch, om någon timme ska jag sätta mig på ett tåg för att åka några eller några och några ganska många timmar ner till göteborg, byter som tur är i sthlm till x2000 annars hade jag totalt kollapsat ..Jag och tåg jag får lite ångest när jag tänker på det, sitta där själv och bara inte göra något, som tur är har jag min dator :) Hoppas nu på att de bara har uttag annars kommer jag verkligen avlida där..

Ska käka frukost snart också.. lämnar nu det sköna norrland, får se när jag är tillbaka nästa gång, skulle varit skönt att få vara hemma lite till faktiskt menmen nu kan man itne göra så mkt åt det faktiskt =/

nu ska jag käka, är döhungrig..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0