Theres no solution

Idag, har jag hunnit köpa julklapp åt Morfar ännu en borta, mycket skönt.. ska även betala in avgiften för skolfotona imorgon, gå på banken och fixa lite och sen träna, sen får vi se vad som händer under kvällen kanske blir utgång..

(Du, det finns så mycket att säga dig men jag vet inte hur mycket mer jag vill säga för det spelar ändå ingen roll..Jag förstår inte hur du kan gå ur detta med samvete, det kommer jag nog aldrig förstå, just nu önskar jag bara att jag aldrig hade träffat dig den där sommaren, att jag aldrig ens hade träffat dig, för vet du vad, då hade jag sluppit sitta och känna frustration och ångest över ditt agerande, tack, jag vill bara säga tack och du vet nog varför)..

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0