whatever you like

Ja idag har jag kollat handboll sen har jag just gymmat klart ,är helt död i min överkropp just nu, hann dock inte med triceps så det blir då ben och lite överkropp imorgon, ska verkligen bli super skönt.. nåra av vännerna går ut idag jag hade gärna velat följa med dock räcker inte mina pengar till och sen dessutom har jag fått värsta boosten i att börja träna sjukt mycket igen, iofs så gör jag nästan alltid det men jag fick sån där skön lust till gymmet igen =)
Hur gött som helst eftersom den gjort mig lite less på sistone men nu är min grymma energi tillbaka :)

återstår att se imorgon allt vad jag nu ska hinna med ..

Det blir en pressad dag, men då är man ju iallafall inte rastlös som sagt..

Nu ska jag kila =) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0