25/2-08

Sitter just och och tjorvar med att boka biljetter till Rihanna hur som helst är det värt besväret eftersom jag är sjukt glad att vi ens ska dit:) Jag längtar till tusen, dock fanns det inte ståplats till alla men vi får väl nöja oss:)

Blev inget Rödspätte för mig, kanske lika bra det .. Just nu är jag sjukling har blivit förkyld nu också typiskt mig.. Och jag har faktiskt gått från mina dåliga dag imorse till lite bättre men sjukligare :/

Idag blir det bara att kolla på träningen, tråkigt nog:/ jag vill träna nu är sugen på det men det blir ingenting eller om nu Carro ringer och vi åker och kollar på Heid - Sävehof.. återstår att se.. Hade tester idag usch säger jag bara .. eller kanske rättare sagt så skiter jag i resultatet..

Jag bara sitter och nysar och hostar tror jag börjar få feber..jobbigt värre för er som är intresserad..

Har också snart läst ut 4 boken, snart femte på G dem är super bra..

448371-69

Nu ska jag gå och äta Janssons, gott ska det bli :)
Haha det är få som tycker om den maträtten har jag konstaterat fast jag är nog en av de få nästan "allätar" några undan tag har jag faktiskt som ärtsoppa, skolans mat osv..
Förstår inte hur jag kunde tycka den var helt okej i början (Alltså skolans mat) men nu har jag faktiskt upptäckt att det enda vi får är RIS, RIS och äckligt torrt RIS.. skolan vore mycket bättre med MIN meny och min mat, vore perfect:)

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0