27/2

Äntligen idag kommer studiebidraget jag har längtat eller inte, för jag gör bara av med pengarna men nu får jag se till att spara till vi åker till sthlm.. Jag behöver just nu ett par nya jeans och det ska jag se till att få mig också.. och det kommer jag nästan garanterat när jag är där..Kommer bli super!

Däremot idag blir det att plugga och köpa solkort nämligen så man inte ser så blek ut, det är lite tråkigt i sig eller så är det onödigt slöseri med pengar på ett solkort, det är väl frågan..

Sedan ska jag försöka hinna se nästa avsnitt av Gossip, vore perfekt eftersom jag verkligen vill se nästa nu..

angående det med maskerad"bal" så tycker jag faktiskt det verkar riktigt trevligt att vi aldrig har sådant här först och främst så har man inte så mycket sådant i Sverige alls tycker jag, det borde vi ha mer av.. Vi borde vara mer öppna för förändringar än vad vi är, att vi skulle våga vara mer oss själva..
Maskerad är faktiskt en kul ide och en kul grej så varför inte?



Ah nej nu ska jag bege mig tillbaka till klassrummet eftersom vi just nu har Engelska eller just nu en 20 minuters rast efter en 2 timmar lång film... "Shakespeare in love"
Hur som helst så tar mig härifrån nu
Ha en underbar dag det ska jag ha ;)

- im watching over you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0