an ordinary monday

Det har varit en helt vanlig lugn måndag, jag skulle ju gärna ha gjort mer än vad jag har gjort men jag får se det positivt.. Får ju alltid ta det lugnt som jag nästan aldrig annars hinner..
Har hunnit varit med mammsen och mira till veterinären, sedan har jag hunnit vart och kört lite ben på gymmet efter det så åkte jag och hälpte till med pappas lag, det gick ju som det gick.. Jag har iaf konstaterat att jag absolut inte är någon coach så det behöver jag ju inte ens fundera på... :P
Får se vad som händer lite senare .. Det återstår ju att se..

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, vet inte när Emelie och Nettan kommer .. det återstår också att se.. ska försöka hinna göra någonting nu när jag ändå är här.. Göra något vettigt av situationen..

Jag tror jag ska sätta mig framför ännu ett Greys anatomy avsnitt har redan hunnit se 5 stycken, helt underbar sida jag har funnit.. om någon undrar så gå in på www.alluc.org .. Det är något program att installera innan det fungerar men det är det värt:) Jag kommer vara värsta nörden här hemma tror jag och även när jag kommer tillbaka ner till Götet.. och då är min dator laga.. iihoo:)

Ah nu drar jag mig..

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0