At home

image6image7

Om man vore Jessica Alba för en dag:)

Sitter just nu hemma, i köket.. Landade kring 8 tiden någongång, dock har jag suttit på Arlanda ungefär en hel dag eller nåt, 6 timmar.. inte så kul fast skönt att vara hemma nu och bara ta de lugnt får gotta mig med massor med sovmorgon, dock så oroar jag mig över att jag missade mycket i skolan idag.. menmen det får man väl leva med..

Så, idag.. först begav jag mig till taxfreen för att köpa mig lite "silikon" droppar, men icke sa nicke..Mitt maestro fungerade inte, de tog endast visa kort, men snart kan jag gotta mig på taxfreen utan att behöva ta ut massa pengar och shoppa lös lite :) De har så otroligt goa parfymer, många man inte hittar annars ute i affärerna..

Har bestämt mig nu för att beställa min underbara sommar skjorta som jag väldigt gärna vill ha, längtar hur mycket som helst till den kommer.. Its mine soon;)

Så vad händer ikväll för min del? troligast så blir det tvn lite senare efter att jag suttit och snokat här på datorn, och sedan blir det att sova.. däremot är jag inte alls trött.. ska nog gotta mig med att läsa ut Gosspi girl så jag kan inhandla mig nästa bok:) Wonderful..

Funderar även på att ladda ner avsnitten, fast vad har då att längta till om veckorna? kanske bestämmer mig för att ladda ner lite Greys Anatomy istället  säsong fyra.... Eftersom jag ändå inte hinner se den om onsdagarna eftersom att jag har träning vid den tiden fram till klockan 9 och då ä rjag hemma typ tio i 10 och då slutar den :S Så det suger så jag kanske kör på det kortet istället..

Saknar er redan lite grann där nere, vi ses snart..

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0