Bad hair day

Det har jag VERKLIGEN idag, jag måste förbi frisören och kolla om de kan göra något åt mig håt jag ångrar så att jag permanentade mig och nu ska jag försöka få rakt igen.. jag vill ha RAKT.. hjälp mig någon !!

Idag är jag sjukling, var med på testerna idag men det gick ju skit eftersom jag inte alls är kry..
Och nu sitter jag i skolan och beklagar mig, typiskt ellerhur?

Usch, jag är på bra humör men samtidigt inte.. haha låter lite konstigt.. och förhoppningsvis idag ska vi beställa konsert biljetter .. Wiho.. jag längtar så sjukt mycket 12 mars, 12 mars det går inte ur mina tankar.. jag vill att det ska vara det NU:P

Kommer nog inte kunna träna idag heller och det känns surt, och jag saknar hjärtat och nej detta är inte min dag känner jag.. jag skriver mer senare..

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0