Bad hair day

Idag har jag verkligen a bad hair day, bara legat och segat i soffan, ska ja verkligen orka ta mig upp till gymmet? Ja, jag kanske borde göra det trots allt.. Hoppas bara på att det fortfarande är öppet annars får jag satsa på skidåkningen imorgon med min syster, om det också blir av annars blir det definitivt rehab på gymmet:)

Låg tittade just på matchen mellan RIK och Sävehof som ägde rum i Lisebergshallen.. Seg match i början men Sävehof lyckades trots allt ta igen sig..

Jag är också askall om min fötter, sitter här och små fryser, det är jobbigt att vårt golv här uppe är iskallt :/ Får ta på mig varma sockor snart då tror ja eller så kanske ja tappar upp ett fotbad och gör i ordning för lite fin fixning idag:)

Jag längtar hur mycket som helst till sommarlovet, ska bli underbart med resor och party men får inte glömma träningen heller, har ju bestämt mig för att vara tillbaka ännu bättre till hösten får hoppas på det och att mitt knä håller, fick ju veta att det inte endast var mitt ledband utan min menisk också men men det ordnar nog sig förhoppningsvis får bara träna ännu bättre än förut och jag som tyckte jag tränade ganska bra innan.. haha

Aja, nu lägger jag ner och går och kollar gymmet, annars får ni höra av mig lite senare ikväll =)

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0