Dance with my father

Sitter just nu och lyssnar på Esmee Denters - dance with my father och därför är min rubrik också det:) Jag bara älskar henne röst och hennes lilla "dröm" saga hon lever i, att bli upptäckt att få göra det hon gör är också en av min drömmar, något som alltid gjort mig glad som alltid rör mig vid hjärtat har varit sången, den är verkligen "min känsla" ..
Jag lyssnar när jag är ledsen, när jag är glad, när jag behöver uppmuntras, när jag är som argast alltid så finns musiken där för mig, den är inte som allt annat bara kommer och går, den är min trygghet i ingenstans skulle jag nog förklara det..



Det var något sjukt idag, helst plötsligt började alla bara prata om 7mars, 7 mars hit och dit jag ville bara hoppa av bussen stanna tiden och aldrig få 7 mars för då måste jag gå in där längre in någonstans och ta fram de där känslorna som jag så lätt bara skyfflat bort för att slippa känna efter för att slippa känna mitt hjärta så otroligt tomt, Hanna kan du inte lika gärna bara komma tillbaka? :(

Im having so much to say, instead i have to watch you walk away .. that hurts the most..


Nej bort från allt depp och till vardagen, jag har hunnit sova en stund och tro mig det var riktigt, riktigt skönt :)

nu snart ska jag gå och packa klart väskan för att sätta mig på bussen till Linköping och tro mig de där 4 timmarna är så VÄRDA när jag är framme.. Jag saknar honom och längtar till tusen det känns helt underbart på något sätt :)



Och jag börjar känna mig små krasslig och nej jag får inte bli sjuk nu, nu ska jag vara frisk ju komma tillbaka från min skada och börja spela igen och få den där känslan av att vilja och få lite power igen det känns som om den försvunnit ganska mycket, jag vet ju inte ens vad jag vill längre och det blir nog inget Rödspätte för mig men va tusan är det där "nog" då, jag vet inte jag vill ju det är ju skitkul och jag bara ÄLSKAR att spela cuper det är det bästa jag vet men varför är det GONE nu, varför kan jag inte bara ta fram den där känslan igen av att vilja så mycket som det går.. till och med vilja för mycket?
Kom tillbaka lilla känsla nu behöver jag dig ..

Nu ska jag fortsätta packa klart, ha en bra helg.. jag ska försöka uppdatera mig..
Hade gott
/ Hjerpe

Haha ett tips - gå inte och skada er, det är värsta deppigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0