Evening

Har inte hunnit med särskilt mycket idag, har hunnit med skolan, varit och handlat och sedan har jag hunnit träna, kul dag va? Inte precis.. det var kul på dagen men jag känner mig lite less på träningen just nu...
Eller jag älskar ju att träna och älskar handbollen men jag vet riktigt vad jag vill just nu, jag vill hinna med så mycket mer än vad jag gör typ kliva upp 6 gå till skolan vara där halva dagen komma hem byta om bege sig till träningen och sen sova eller plugga .. tråkigt nog :/

 Jag mot något lag jag inte kommer ihåg vad de heter:P

Så åter igen nu vet jag inte hur jag ska göra ska jag åka med till Rödspätte eller ska jag åka hem på påsken? Jag har beslutsångest.. det är ju trevligt att komma till Danmark en stund men samtidigt så vill jag också hem.. jag är lite förvirrad just nu och lär nog vara det ett tag, får se hur Emelie gör:)

Imorgon blir det tester uusch:/ efter det idrottspsykologi i några timmar som jag nästan varje lektion somnar på sedan blir det att bara åka hem ta det lugnt och kanske plugga klart lite och fixa klart lite grejjer som jag har kvar att göra i skolan det vore ju någonting ellerhur?
Var och köpte min tredje bok av Gossip idag så jag ska börja på den ikväll innan jag lägger mig ner för att sova..
Så idag blir det inte så mycket mer än vad jag nu skrivit eftersom jag måste komma i säng tidigt om jag ska orka upp till testerna..

Men det kommer lite mer roligt imorgon :)

Nu går jag och sover..Nattinatti ha en bra dag imorgon

/ Hjerpe


Kommentarer
Postat av: Stina

klart som fan du ska hem!! :)

2008-02-18 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0