Finally

Bokat och klart förutom konsert biljetterna.. Ååååh det kommer bli sjukt kul och jag längtar till hundra.. Melike !
Vi får ta med kamerorna och minneskorten så det blir lite minnen blir ju faktiskt första gången för Emma att besöka vår älskade huvudstad Stockholm:) Får visa henne runt lite.. Det blir jag, julia och emma..
Vi kommer då bo hos Linn så det blir ännu roligare eftersom jag får träffa henne också, alltid lika trevligt.. :) Det kommer slå allting, bara sådär bestämde vi oss och det kommer bli supra..

image60

Åker däremot till hjärtat imorgon ska bli skönt, dock missar jag träningen och massa skolgrejs jobbigt nog, men det ska bli skönt att träffa honom igen:) Det ser jag verkligen framemot..

Jag ska snart till sjukgymnasten för att göra olika knä tester för att se om mitt knä är nog stabilt eller hur länge jag har kvar att rehaba innan jag får börja min "riktiga" träning igen..

Jag saknar min dator, hoppas den kommer snart.. usch jag behöver den nu, nu får jag bara sitta i skolan eller på emelies dator det är lite jobbigt ibland när man inte bara kan sitta för sig själv, just nu skriver jag från Mikaelas var perfekt att hon hade sin här för den är super bra:) hade gärna velat ha denna dator :)

Nu sitter Emelie och Mikaela och ska färga mickans hår.. haha de sitter även och näckar sig här eller inte mikaela med empan.. nämner inget mer..

Jag återkommer senare ikväll efter testerna så får ni nog veta hur det gick..

Hade
/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0