God kväll alla där ute..

Har just suttit och kollat på det 6e avsnittet av Gossip och jag bara MÅSTE se nästa avsnitt.. jag längtar sjukt mycket har satt den på tankning just:)

448371-76


Var ute på stan med Emma det var riktigt trevligt, jag fick mig lite granna dock har jag inte hunnit lägga in det på datorn så det får bli imorgon så får ni se vad fina saker som hamnade i påsen..
En underbar lite väska som jag totalt älskar och en skjorta som jag velat ha jätte länge så nu är det gjort:) Nu är det bara att vänta på mina underbara jeans som jag ska köpa när vi kommer till Stockholm =) Jag längtar..

Det har varit en helt okej dag, dock känns jag mig matt eftersom jag är sjuk fortfarande skolan var riktig jobbig när man sitter där och låter som en igentäppt anka.. menmen det blir nog bra, iaf nu när jag tagit nässpray..

its just emotions taking me over..

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer skola sen får jag se, plugg antar jag..  Vad ska du göra imorgon då? Något intressant eller lika tråkigt som troligast jag kommer få det? Jag får hoppas på bättre..

Jag behöver många ideer på klädsel till 12mars, har ni fler ideer? jag behöver lite hjälp just nu för jag kan verkligen inte bestämma mig, jag är sån där som hellre packar ner för mycket än för lite, ungefär så här.. jag behöver 3 tröjar jag packar 8st jag behöver 2 par skor jag packar 5.. det är sjukt, jag gör alltid så och när jag väl lyckas packa lite så kommer jag sedan på att jag packat för lite när jag väl inte har min garderob där.. Eller så är det så att jag märker att jag inte kommer hinna använda ens halva väskan hur kommer det sig?

Fast jag kan nog vara lugn jag tror fler har samma problem som jag..


Nu ska jag sätta mig framför tvn och mysa, ha en bra kväll precis som jag kommer att ha det..

- im watching over you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0