God morgon Sverige..

Klev upp för ca 30 minuter sedan, har fått sova ut i helgen det är något som är säkert och skönt har det varit.. =)


Dock så är jag sjuk nu och det är inte bra kunde inte somna igår pga min hosta och jag vill ju träna, usch det är alltid såhär.. när man har lite motivation till så blir man sjuk.. och halsbrännan har gått över till ont i halsen och nu tycker jag bara synd om mig själv.. dåligtdåligt..

Idag blir det att åka tillbaka till Göteborg, tyvärr på ett sätt vill inte tillbaka till skolan så himlans tråkigt.. Menmen det är ett måste.. kom nyss på att vi har tester imorgon i skolan men jag får pallra mig dit och göra dom fast jag är sjuk.. dock blir nog inte reslutatet så bra =/

image71

Kilar och äter nu, hoppas ni är mer kry idag än vad jag är och hoppas eran söndag blir så där extra mysig=)

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: emma

Men Emma, va sjuk med mig imorn!

2008-02-24 @ 13:38:30
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0