Godmorgon Sverige..

Godmorgon, har för typ en 50 minuter sedan klivit upp.. Hunnit med att hjälpa Mamma att duscha Mira och sedan har jag bara hunnit äta frukost, det blev en väldigt liten frukost eftersom yoghurten var slut :/ men jag överlever..

Så idag, vad har jag tänkt hitta på idag då? Jag ska följa mammsen till veterinären sedan ska jag och träna på gymmet efter det blir det att coacha pappas tjejer och efter det blir det nog att vara med Stina om hon nu inte är ute och kör skoter dvs eftersom det är underbart fint väder här uppe.. soligt och skönt..

Får se till att jag kommer ut idag också och inte bara sitter inomhus hela dagen när det är en sådan skön dag som detta..
Jag funderar på att beställa min efterlängtade tröja idag, kanske blir så om jag har turen på min sida..=)

Nu ska jag gå och klä på mig ..

/ Hjerpe


                          

 Det skulle inte sitta fel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0