Godnatt

Har just kollat det kommande avsnittet på Gossip Girl så nu har jag ingenting att se framemot till imorgon, så det känns ju lite sorgligt trots allt :/
Däremot har jag och Emelie just kollat klart Pirates 3 :) Eller iallafall halva filmen eftersom den tydligen är super lång så det blir väl att se nästa halva imorgon..



Sedan imorgon blir det nog att hämta ut biljetterna till 12 mars och ja jag vet att jag snackat mycket om 12 mars men jag rår inte för det, jag längtar så himla mycket kommer bli riktigt kul :) Dessutom lite shopping och det ser jag framemot super mycket..

Ska börja gå och sova så jag orkar upp imorgon ska fortsätta läsa på min Gossip girl också för den delen så jag blir klar med 4de boken och kan börja på nästa:) Spännande,, jag kan heller inte bestämma mig för vilken jag tycker är bäst, böckerna eller serien? Någon annan som redan har bestämt sig? För hittils så tycker jag båda är bra på olika sätt..

Jag får återkomma imorgon ska gå och äta lite innan jag ska sova, känner att min mage kurrar ..

Natti Natti, dröm inga mardrömmar;)

-Im watching over you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0