Gokväll ..

Har just kollat klart "part 9" så jag har 3 avsnitt kvar så har jag kollat klart hela Greys Anatomy säsong 4.. och jag är hur glad som helst nu slipper jag känna att jag missar massa bra.. Världens bästa serie jag lovar om man engång börjar följa den så går det inte att sluta.. eller jag kanske inte lovar det eftersom alla har olika smaker men det är nog få som skulle ogilla den ..

Ska även försöka se two and a half men som jag hoppas finns med, för jag bara måste se den nya säsongen.. Först var det bara crap tyckte jag men nu är den hur bra som helst.. Men det är väl så med det flesta serierna det är bara att se de från första början ..


Jag och min sötnos

bort från allt och åter till "the reality" så imorgon så ska jag vara hundvakt.. Först kliva upp tidigt (Fast det gör jag ändå jämt) och ge mat och vovven, sedan gå på en lång morgon promenad och vågar vädret surna för mig så kommer nog hela min dag vara bad,bad and bad.. eller kanske inte nu överdriver jag nog men jag ber att vädret är toppen för då blir man på sådär bra humör man blir glad och pigg.. Vore skönt med en morgon tur faktiskt.. Sedan ska jag förhoppningsvis träffa Stina :) Sedan blir det träning, handboll först och sen förhoppningsvis gymmet.. får se till att träna på nu ordentligt när jag har energi för det.. Annars om vardagarna går all min energi åt skolan och handbollen så nu kan ja försöka fokusera på den träningen jag egentligen behöver fokuser på..

Det där blev en lång radda, hoppas ni orkar läsa den:P Jag vet själv hur det är att sitta och läsa långa romaner och tro mig jag är proffs på att skriva sådana så jag ska försöka korta ner mig lite grann så det inte blir ett mord eller något att gå in på min blogg=P
Detta är ju till för att locka läsare men inte bara det utan att jag själv bara får skriva av mig för en stund, känslor och bara få ta de lugnt sluta stressa osv..

Nu tror jag faktiskt att jag ska nanna så jag inte är dötrött imorgon för just nu är jag verkligen dötrött..

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0