Gosh

Haha Caroline, vilken liknelse du hade där:)

Hur som helst.. IDAG är frågan just nu...?

Vad händer idag, kanske det blir att åka på middag ut till Erock eller kanske så blir det att stanna här? Jag är snart pank jag vet inte vad jag ska göra åt det fast pengarna har ju gått åt till något bra det kan jag ju iallafall konstatera.. Är skönt att det är planerat och klart, vi måste planera lite till känner jag ändå lite smått och gott..

Hjärtat är just nu ute och springer och jag är krasslig och kan inte träna alls, hoppas på att jag är frisk till veckan, bara det inte är något bakteriellt för det är inte kul.. Jag vill vara frisk, kunna träna som förut för jag saknar att kunna träna så mkt faktiskt.. Och jag vill bara att allt ska vara som förut.. eller inte riktigt som förut men mycket av det..

Det sker en förändring och jag är glad att det gör det, för jag behöver det verkligen .. detta 1½ året har inte varit likt MIG det minsta så jag tänkte att resterande tiden nere i Göteborg ska bli det..
Efter gymnasiet så är jag väldigt nyfiken på vad som kommer hända mig, inte norr igen iallafall men allt annat kanske sätter sig på min lista.. :P

Jag är kär i mina böcker just nu tror jag serien är helt fantastisk: )
448371-68

Jag måste hitta en superoutfit till 12mars:)

Nu ska jag ut och promenera..
Hoppas ni har en lika go vårkänsla som jag har idag ..

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: carrii

hehe men jag tycker ni påminner om varandra, o hon e ju snygg så =)

Jo allt är bara fint med mig, hur är det med dig? är du sjuk? :/
puss

2008-02-23 @ 17:37:07
URL: http://caarroliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0