Greys..

Ååh , tänka sig.. Jag nästan bölade, nu vill jag bara ha med, hatar sista avsnitten de förstör allt så måste man gå här och vänta på nästa säsong, jag hoppas verkligen att det blir en säsong 5 för såhär kan det absolut inte sluta.. nejnej..
Men sista avsnittet var bäst, helt klart bäst av alla.. Nu kanske jag byter till Gossip istället så jag inte blir så där nojjig och känslomässig..

Its a miracle that i have you honey (L)



Imorgon.. vad jag nu vet så ska jag först passa min älskade hund och busa lite med henne, sedan ska jag åka förbi och hälsa på Morfar, saknar honom jätte mycket så det ska bli skönt=)
Efter det så hoppas jag att jag hinner förbi Stina och umgås med henne, det vore ju trevligt :)

Jag längtar så otroligt tills jag får min tröja som jag sååå gärna vill ha, ska se till att beställa den så snart som möjligt, förhoppningsvis innan jag åker härifrån vore ju trevligt =)
Nästa helg blir det att åka till hjärtat, ska bli skönt saknar honom så mycket..

Nu tror jag att jag ska sätta mig framför Gossip Girl och sedan gå och sova.. Ha en bra kväll och sov gott, natti natti

/ Hjerpe






Kommentarer
Postat av: Jennifer

jaa, det hade varit fint.
Synd bara att dom fanns i vitt och i någon silvrig färg. :/

2008-02-14 @ 08:57:05
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0