Gymmet nästa..

Nu sitter jag här och tänker absolut tvinga mig till gymmet, för nu har jag suttit här i ungefär 2 timmar och sagt att jag ska ta mig dit, nej nu blir det verkligen så..

image11

Efter det så har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på, här uppe är ju ingenting öppet så jag kan inte strosa runt på stan eller något, kanske ta hand om mig själv och fixa mitt hår som jag så länge sagt att jag ska fixa i ordning.. jag måste erkänna jag är faktiskt lite less på det lockiga nu.. nu hade det gärna fått vara rakt så jag kunde klippa precis som jag ville.. Men det är väl bara att vänta ut och hoppas på att det raknar snart:)
Inte för att jag tror det blir snart, men hoppet finns ju alltid uppe..

Nu har jag bestämt mig, dags att byta om=)

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0